Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 czerwca 2011

Agata

Dzisiaj na bieżąco.
Ww wtorek  w studio zrobiłyśmy  fajną sesję z udziałem Agaty przyszłej pani prawnik:) Ja malowałam a Kasia - fotograf robiła niesamowite zdjęcia.
Oczy pomalowałam w trzech kolorach .Na zewnętrznej powiece została nałożona i lekko roztarta gąbką  najpierw czarna kredka później pokryłam ją czarnym cieniem przeszłam do szarości  i wykończyłam wewnętrzną powiekę sypkim cieniem w kolorze granatu( użyte kosmetyki to cienie firmy   Make-up Atelier Paris, podkład Maybelline, puder Kryolan, róż Bourjois, tusz ostatnio mój ulubiony Astor Stimulong, usta z paletki Kryolan).Sesja była w stylu glamour.
                                            foto.Katarzyna Jaworska, wizaż Katarzyna Foreńska

                                            foto.Katarzyna Jaworska, wizaż Katarzyna Foreńska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz